بارگذاری...

تجارت جهانی فردوسی

تجارت جهانی فردوسی

اولین نمایشگاه عکس بین المللی "زندگی در اکو" با حضور مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و جمعی از دیپلمات ها و هنرمندان برجسته کشور در مجتمع تجارت جهانی فردوسی تهران آغاز بکار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی اکو، شامگاه روز سه شنبه 25 تیرماه 1398 رئیس شورای شهر تهران طی مصاحبه ای در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ضمن قدردانی از توجه ویژه آقای دکتر مظاهری رئیس مؤسسه فرهنگی اکو به گسترش صلح و دوستی در میان کشورهای عضو اکو تأکید کرد: تداوم این روند آغاز شده توسط رئیس مؤسسه فرهنگی اکو امری ضروری و اجتناب ناپذیر برای گشترش مودت میان ملت های فارسی زبان است.

آقای دستمالچی سفیر سابق ایران در لبنان نیز طی سخنانی در این آیین گشایش نمایشگاه زندگی در اکو ضمن با اهمیت بر شمردن ابتکار عمل رئیس مؤسسه فرهنگی اکو در برگزاری این نمایشگاه افزود: حوزه تمدنی ایران آکنده از پیام های مشترک فرهنگی است که برگزاری اقداماتی نظیر آنچه امروز در مجتمع تجارت جهانی فردوسی درحال برگزاری است یقیناً بر قوام و دوام دوستی ملت های این حوزه تمدنی دیرین خواهد افزود.

محمد محمودی سخنگوی مؤسسه فرهنگی اکو نیز طی سخنانی در این مراسم با ابلاغ سلام گرم آقای دکتر مظاهری رئیس مؤسسه فرهنگی اکو به میهمانان داخلی و خارجی آیین گشایش نمایشگاه زندگی زندگی در اکو گفت: راهبرد رئیس مؤسسه فرهنگی اکو که امروز شاهد تحقق قسمتی از آن در مجتمع تجارت جهانی فردوسی هستید، عینیت بخشیدن عمل به صلح از طریق دیپلماسی عمومی و تعمیق ارتباط و دوستی ملت های منطقه از دریچه هنر و فرهنگ است. وی در ادامه افزود: تأسیس اولین گالری هنری مشترک ده کشور با عنوان اکو آرت که امروز شاهد افتتاح آن نیز خواهیم بود یکی دیگر از ابتکار عمل های رئیس مؤسسه فرهنگی اکو در ایجاد بستر لازم برای تعامل بیشتر هنرمندان ده کشور عضو اکو است.

آقای مهندس کلایی مدیر مجتمع تجارت جهانی فردوسی نیز طی سخنانی در آیین افتتاح نمایشگاه عکس زندگی در اکو گفت: مراتب قدردانی خود را از همراهی و مساعدت ویژه دکتر مظاهری رئیس مؤسسه فرهنگی اکو در برپایی این نمایشگاه که موجب امیدواری هنرمندان شد را اعلام می کنم. وی ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه خانم لیدا سعیدی مدیر گالری اکو آرت در برگزاری نمایشگاه زندگی در اکو افزود: امیدوارم با حضور ایشان و تداوم مساعدت های ریاست محترم مؤسسه فرهنگی اکو شاهد گسترش روز افزون همکاری های مشترک با یکدیگر باشیم. بنا بر همین گزارش اولین گالری مشترک هنری ده کشور عضو اکو نیز با عنوان اکو آرت طی مراسمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه زندگی در اکو با حضور آقای احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران رسماً افتتاح شد.

آقای مسجدجامعی در حاشیه افتتاح نمایشگاه اکو آرت گفت: ابتکار عمل مؤسسه فرهنگی اکو در برپایی نمایشگاه زندگی در اکو و تأسیس اولین گالری مشترک هنری ده کشور جای تقدیر دارد. وی با اشاره به ریشه های بسیار مشترک و عمیق ملت های این حوزه تمدنی گفت: باید با گسترش اقدامات مشابه آنچه امروز در مجتمع تجارت فردوسی رخ داد زمینه لازم را برای تعمیق روابط فرهنگی و هنری ملت های این حوزه تمدنی فراهم آوریم.

شایان ذکر است رادیو ایران، رادیو فرهنگ، شبکه خبر، خبرگزاری صدا و سیما، شبکه جام جم، شبکه آی فیلم 2، تلویزیون هلال ترکیه، ایران پرس و تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور نسبت به پوشش خبری این نمایشگاه و انجام مصاحبه های متعدد با دست‌اندرکاران و میهمانان داخلی و خارجی اقدام کردند.

 

منبع: موسسه فرهنگی اکو

 

مشاهده تصاویر بیشتری از این خبر...

  • ecoart-10.jpg
  • ecoart-02.jpg
  • ecoart-09.jpg
  • ecoart-01.jpg
  • ecoart-08.jpg
  • ecoart-05.jpg
  • ecoart-06.jpg
  • ecoart-03.jpg
  • ecoart-11.jpg
  • ecoart-07.jpg
  • ecoart-04.jpg

500 کاراکتر باقیمانده است


اشتراک گذاری:
    

تجارت جهانی فردوسی

مرکز تجارت جهانی فردوسی 

 

آدرس: تهران - خیابان فردوسی نرسیده به میدان فردوسی

تلفن تماس : 61908

پست الکترونیک :  

ساعات کاری : 10 صبح الی 23

شرکت ارتفاع گستران در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی و عضو ارشد انجمن انبوه سازان کشوری می باشد. این شرکت در تولید انبوه مسکن در قالب شهرک های مسکونی، ویلایی بلندمرتبه سازی و احداث مجتمع های تجاری و اداری از تجارب ارزشمندی برخوردار است. در جهت اهداف مهم این شرکت احداث بنایی کم نظیر و به یادماندنی با برند مرکز تجارت جهانی فردوسی، به عنوان اولین مرکز تجاری و اداری بین المللی، کلاسیک و فاخر در موقعیت دیپلماتیک و تاریخی میدان فردوسی تهران است. حسن شهرت این مرکز قطعا سبب هم افزایی و رونق هر چه بیشتر این منطقه به عنوان مرکز تجارت و گردشگری در جهت تحولاتی بنیادی و نوین در زمینه ی ایجاد اصناف مختلف تقدیم می گردد.

 

تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به تجارت جهانی فردوسی می باشد.

اتصال اینترنت وجود ندارد