بارگذاری...

تجارت جهانی فردوسی

تجارت جهانی فردوسی

مرکز تجارت جهانی فردوسی به عنوان بعنوان اولین و بزرگترین مرکز مبادلات ارزی انحصارا کاربری های واحدهای صنفی خود را به مراکز مالی، بانک ها، صرافی ها، مراکز خرید و فروش سکه و جواهر، دفاتر کارگزاری بورس و بیمه و فعالیت تجار و بازرگانان اختصاص داده است.

پنج طبقه پارکینگ با ظرفیت حدود 1200 خودرو، طبقات تجاری شامل 400 واحد، و طبقات اداری شامل 85 واحد میباشد. مشتمل بر مجوعه رستوران های سنتی، فودکورت، کافی شاپ، سالن همایش و کنفرانس، آمفی تئاتر، مرکزصنایع دستی وطنی، گلیم، قالی و فرش، سالن حراج و فضای ورزشی متمایز، تجارتی موفق و امنیت اقتصادی را در سطح بین المللی برای اصناف مربوطه به همراه خواهد داشت.

در طبقه ی اختصاصی بانک سنتر، 37 شعبه بانکی به گونه ای طراحی شده است که فعالیت تمامی بانکها و موسسات مالی و اعتباری کشور می توانند در ساختمان این مرکز فعالیت داشته باشند.

شایان به ذکر است که هم اکنون بانک پاسارگاد، شرکت صرافی توسعه صادرات، سپهر صادرات و شرکت صرافی رفاه و بسیاری از مراکز مالی معتبر در این مرکز مشغول به فعالیت میباشند و مهمتر از همه  طراحی و قرارگیری این بخش به گونه ای است که در ساعات پایان کار این واحدها، هیچگونه اثری از تعطیلی (خاموش بودن چراغ ها) در سایر بخش های مجتمع به چشم نمیخورد. 

 

در ادامه با ما همراه باشید با مجموعه ای از تصاویر و ویدئوهای مربوط  به بانک سنتر مرکز تجارت جهانی فردوسی...

 
  • banke-pasargad.jpg
  • khod-pardaz.jpg
  • sandogh-gharzolhasane.jpg
  • seke-benta.jpg
  • pasargad-bank.jpg
  • banke-meli.jpg
  

 

500 کاراکتر باقیمانده است


اشتراک گذاری:
    

تجارت جهانی فردوسی

مرکز تجارت جهانی فردوسی 

 

آدرس: تهران - خیابان فردوسی نرسیده به میدان فردوسی

تلفن تماس : 61908

پست الکترونیک :  

ساعات کاری : 10 صبح الی 23

شرکت ارتفاع گستران در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی و عضو ارشد انجمن انبوه سازان کشوری می باشد. این شرکت در تولید انبوه مسکن در قالب شهرک های مسکونی، ویلایی بلندمرتبه سازی و احداث مجتمع های تجاری و اداری از تجارب ارزشمندی برخوردار است. در جهت اهداف مهم این شرکت احداث بنایی کم نظیر و به یادماندنی با برند مرکز تجارت جهانی فردوسی، به عنوان اولین مرکز تجاری و اداری بین المللی، کلاسیک و فاخر در موقعیت دیپلماتیک و تاریخی میدان فردوسی تهران است. حسن شهرت این مرکز قطعا سبب هم افزایی و رونق هر چه بیشتر این منطقه به عنوان مرکز تجارت و گردشگری در جهت تحولاتی بنیادی و نوین در زمینه ی ایجاد اصناف مختلف تقدیم می گردد.

 

تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی   تجارت جهانی فردوسی

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به تجارت جهانی فردوسی می باشد.

اتصال اینترنت وجود ندارد